Playlist

piątek, 15 marca 2013

,,Dorośnij, Alice. Przyjmij prawdę.'' Mr. Caterpillar

Brud, kurz i wytarte ścieżki na panelach. Tak właśnie wygląda w całym moim domu. Rzeczy są uporządkowane. Stoją na odpowiednich półkach, leżą i śpią. Doglądają ich tylko koty, kiedy nie są używane na specjalne okazje. Szkoda, że w mojej głowie nie panuje taki spokój. Lecz to chyba normalne, że każdy z nas ma swój własny świat. Dziwne, bo chociaż mój jest chaotyczny, sklecony z niczego i ze złych odczuć, wciąż jest najbezpieczniejszym miejscem jakie znam. Mimo, że wydaje mi się być najbardziej obłąkanym miejscem jakie istniało kiedykolwiek, gdziekolwiek.Moje bezpieczne miejsca to między innymi mój dom, gdy jestem sama i dwór mojej babci. Nie jest tak ogromny  jak większość ani tak mały, by nazwać go tylko dworkiem.  Jednak jest na wsi. Prawie na całkowitym odludziu. Może dlatego tak go lubię, bo nawet kiedy w domu ktoś jest  nie musimy wchodzić sobie w drogę. Jednak przez większość czasu jest tam strasznie zimno. Palce kostnieją, a oddech jest bardzo słaby i ciężki. Wszędzie wilgoć, ponieważ ogrzanie kosztuje wiele, a nikt nie miałby pieniędzy, by grzać tam i to cały czas. Przesadzam mówiąc, że wszędzie jest wilgoć. Pojawia się owszem w paru miejscach, ale naprawdę nie przypomina starych krypt cmentarnych porośniętych w środku mchem czy innym oślizgłym porostem. Dziwne uczucie, kiedy czuję, że moje myśli i duch starają się uciec z ciała. Uciec do mojego świata. Jego właściwa nazwa to chyba ,,Kraina Czarów'', chociaż trafniej byłoby powiedzieć ,,Kraina Koszmaru''. Jednak częściej myślę właśnie ,,Wonderland''. Wystarczy włączyć odpowiednią muzykę lub czuć się odpowiednio zasmuconym, a wejście samo się otwiera. W książce Lewisa Carola  ,,Alicja w Krainie Czarów'' główna bohaterka spotyka cieślę i morsa, ale tu wszystko jest metaforą, więc muszę polecić wam gry ,,American McGee Alice'' i ,,Alice Madness Returness''. A szczególnie ta drugą. Ci, którzy sprawdzą odkryją więź, która mnie łączy z tą grą i samą Alice. Mam nadzieję, że w waszych światach jest naprawdę pięknie, i że nikt z was nie musiał, nie musi i nie będzie musiał przechodzić tego co ja lub co gorsza Alice. Jeśli szukacie odpowiedzi idźcie tą drogą i spytajcie Mr. Caterpillar.

,,Musisz odpocząć. Musisz odzyskać swoją ludzką wielkość. Dorośnij, Alice. Przyjmij prawdę.''



http://www.youtube.com/watch?v=cFrs5UGB-ns&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=xwqvukV-J2Q&feature=player_embedded

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz