Playlist

wtorek, 12 marca 2013

Myśliciel Melancholik Mówi Dzień Dobry

Witam was i zarazem was nie witam. Powiem szczerze mało rzeczy w ogóle mnie obchodzi. Dzieje się to najczęściej  wtedy kiedy zakłócają mój spokój, ale wtedy są skazane na zniszczenie. Cóż nie mogę powiedzieć, że jest mi lekko i jestem typowym młodym człowiekiem spędzającym życie ta pijańskich hulaszczych zabawach. Jestem ponura zamknięta w sobie, nienawidzę znacznej większości rzeczy i ludzi mówiąc bardzo ogólnie. Ostatnio moja artystyczna dusza kuleje, ale zapewne to przez mój bardziej  załamany nastrój niż zwykle. Powiecmy sobie jasno. Nigdy przenigdy nie pisałabym czegoś takiego jak ten wirtualny schowek na przemyślenia, gdybym nie mogła być całkiem anonimowa. Mam nadzieję, że ktokolwiek kogo znam nigdy tego nie odczyta i nie podpisze pode mnie. Jednak ta ja, która pisze te słowa ma za sobą tyle goryczy i bólu, że musi to gdzieś wyrzucić. Na przykład właśnie tu. Możliwe, że pisząc będę okrutna, ale taka już jestem i to nie jest temat do konwersacji. Dochodząc do sedna. Chciałabym ukrócić żywoty kilku osób, ale w tym świecie nie można, bo trafię do więzienia. Lecz może wy będziecie mieć pomysły jak dopiec paru osobom. Chętnie je sprawdzę. Zaczynając od złego końca pętli z szubienicy. Użyjcie wyobraźni i stwórzcie młodą rozwydrzoną dziewczynę, która lubuje się w szczeniackich gadkach. Do jej rysopisu musicie dokleić dziecinność i święte przekonania w wielką nieśmiertelną miłość i inne zaburzające widzenie realnego świata przekonania. Dajcie jej brzydkiego chłopaka, przeciętną urodę, niedbalstwo w wyglądzie, ocenach szkolnych i wszystkiego czego się dotknie.  +  upodobanie do muzyki Kurta Cobaina. Nazwijcie ją Astma. I stwórzcie też drugą o wyjątkowo nie dziewczęcej twarzy o złym guście i przekonaniu, że umie, wie i potrafi zrobić wszytko najlepiej. Dajcie jej charakter typowej ślepej na własne wady gwiazdki małej estrady, która musi błyszczeć gdziekolwiek się nie pojawi oraz lesbijskie zapędy. Podarujcie jej drażniący dla ucha jazzowy śpiew oraz gitarę z chamską naklejką Guns'n'Roses. Dorzucie jeszcze kpinę, którą jest pamiętnik, który ciągle krąży z rąk do rąk za pozwoleniem i wielkim oburzeniem owej dziewczyny i wymyśloną chorobę, która objawia się atakami w trakcie stresu.  Nazwijcie ją Płonica. Pamiętajcie, że obie to ogniste reformatorki wszystkiego, które nie potrafią pogodzić się z opinią innych i chodzą wiecznie z czegoś niezadowolone. Moje dawne znajome. Jestem osobą, która rozgrywa życie. Planuje każdą partyjkę, a one wystarczająco mnie zdenerwowały. Jak to mają w zwyczaju z dziecinnych wymyślonych powodów i bez wytłumaczenia. Trzeba je ukarać. Oj, trzeba... Na deser mały test charakteru: http://www.sobolewski.biz/ oraz moje wyniki. Od tak byście chociaż trochę wiedzieli z czym macie do czynienia. Aha i małe pytanko. Co tak ogólnie myślicie o całej sytuacji? Piszcie w komentarzach, jeśli wam się chce (rzecz jasna).

Myśliciel MELANCHOLIK
Twoje mocne strony:
Emocje
Głęboki i refleksyjny
Analityczny
Poważny, dążysz do obranego
celu
Utalentowany i twórczy
Masz zdolności muzyczne
lub artystyczne
Filozofujący i poetyczny
Cenisz piękno
Wrażliwy na potrzeby innych
Skłonny do poświęceń
Sumienny
Idealista
Praca
Działasz według planu
Perfekcjonista o wysokich
wymaganiach
Zwracasz uwagę na szczegóły
Wytrwały i dokładny
Uporządkowany i zorganizowany
Staranny i schludny
Oszczędny
Dostrzegasz problemy
Znajdujesz twórcze rozwiązania
Musisz skończyć to, co zacząłeś
Lubisz tabele, wykresy, cyfry,
wykazy
Przyjaciele
Ostrożnie dobierasz przyjaciół
Chętnie pozostajesz w cieniu
Unikasz zwracania na siebie
uwagi
Wierny i oddany
Wysłuchasz narzekań
Potrafisz rozwiązywać czyjeś
problemy
Głęboka troska o innych
Współczujący aż do łez
Szukasz idealnego partnera
Twoje słabe strony:
Emocje
Pamiętasz to, co złe
Markotny i przygnębiony
Zranienie sprawia ci
przyjemność
Przejawiasz fałszywą skromność
Żyjesz w innym świecie
Masz niską samoocenę
Skoncentrowany na sobie
Zbyt introspekcyjny
Poczucie winy
Mania prześladowcza
Skłonny do hipochondrii

Praca
Nie dążysz do kontaktów z ludźmi
Zniechęcasz się
niedoskonałościami
Wybierasz trudną pracę
Niechętnie coś rozpoczynasz
Preferujesz analizę pracy
Zbyt wiele czasu pochłania ci
planowanie
Zbyt nisko się oceniasz
Trudno cię zadowolić
Masz często zbyt wysokie
wymagania
Głęboka potrzeba aprobaty

Przyjaciele
Żyjesz życiem innych
Niepewny towarzysko
Wycofujesz się i usuwasz
Krytyczny wobec innych
Powstrzymujesz uczucia
Nie lubisz oponentów
Podejrzliwy
Nieprzyjazny, mściwy
Zawzięty
Pełen sprzeczności
Sceptycznie odnosisz się
do komplementów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz