Playlist

piątek, 15 marca 2013

Rzygam nieoczekiwaną korespondencją

Padłam właśnie ofiarą wielkiego rozbawienia! Jakiś czas temu Astma z pewnych znanych tylko sobie powodów strzeliła przysłowiowego focha i  wciągnęła w to Płonice. Ale! Właśnie zawsze jest jakieś ,,ale". Tutaj takie, że byłam dość rozbita prze to wydarzenie. Jestem przyzwyczajona do rzeczy, które dzieją się przez pewne zachowania i są do przewidzenia, więc zaczęła się we mnie budzić złość. Punkt przesilenia mojej złości i rozbawienia, kiedy Astma usunęła mnie ze wszystkich portali i komunikatorów. Wtedy zauważyłam, że to dziecię naprawdę chyba ma jakieś urojenia i iście bohatersko postanowiłam, że wyślę do niej wiadomość, by wyjaśnić sprawę. Wydusiłam z niej tyle, że uważa, że pokrzywdziłam ją wygłaszając swoje zdanie na temat jej sezonowego związku. Chłodną bez agresji rozmowę zbyłam zgrabnie i zmusiłam ją do ,,ostatniej szansy'', by móc ją zmiażdżyć i pokazać, że nikt się z nią bawić nie będzie, i że musi siać szczeniackimi gadkami i tak się zachowywać. Musi dorosnąć. Teraz. Cóż, ale głównie po to, by się zemścić, bo jest żałosnym pierwotniakiem, który sądzi, że jest niemal Bogiem. I na tej drugiej też się zemszczę. Jak już to bezwzględnie. Z reguły nie tworze konfliktów, ponieważ kontrolowanie innych właśnie tego wymaga, ale tu wyjątków nie będzie. Lecąc jednak z prądem rzeki. Nie miałam zamiaru dodawać Astmy z powrotem do znajomych. Ale okazało się, że na ,,gg" ona mnie przywróciła i ośmieliła się nawet wysłać do mnie wiadomość jak gdyby nigdy nic. Myślałam, że pęknę i będą mnie zeskrobywać ze ścian.  Wyśmienite! Po prostu doskonałe! Od tej dwójki i powoli znacznej większości mojej klasy chce mi się już tylko rzygać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz